Werkwijze

Hoe werkt het versturen van uw postmailing via Laagsteportokosten nu eigenlijk precies? Het antwoord is eenvoudig: hetzelfde als hoe u het nu doet alleen zijn de portokosten lager.

Hieronder vindt u een stappenplan hoe het versturen van een mailing via Laagsteportokosten werkt:

Stap 1: Mailing aanmelden
Neem contact op met Laagsteportokosten om uw mailing aan te melden. Om uw mailing in behandeling te kunnen nemen willen we graag het volgende weten.
– Waaruit bestaat uw mailing?
– Uit hoeveel poststukken bestaat uw mailing?
– Hoeveel weegt 1 poststuk?
– Wanneer wilt u dat uw mailing verstuurd wordt?
Wij sturen u vervolgens een offerte op maat.

Stap 2: Adressenbestand aanleveren
Als wij uw mailing mogen verzorgen stuurt u het adressenbestand (in Excel of Access) van uw mailing naar Laagsteportokosten, dit bestand wordt door ons op fouten gecontroleerd en eventueel gesorteerd (bij Budgetporto).

Stap 3: Handling mailing
Stuurt u uw mailing via Budgetporto dan levert u bij ons de enveloppen, brieven, folders e.d. aan en wij verzorgen voor u de mailing, evenals het transport naar het aanleverpunt van Postnl of Sandd. Als u kiest voor Flexporto dan kunt u zelf de handling verzorgen en de kant en klare mailing bij ons aanleveren.

Naast de lage portokosten en de handeling kunnen wij u ook nog verdere ondersteuning geven bij alles wat er bij een mailing komt kijken.