Mailing per post
Mailing per post was in de vorige eeuw het meest gebruikte middel voor doelgerichte reclame campagnes. Er werd door de marketing mensen een plan uitgewerkt en een sterke tekst werd vervolgens door een professional op vakkundige wijze uitgewerkt. Zo ontstond een stuk drukwerk wat aan de doelgroep toegestuurd kon worden. Of het nu ging om een enkel A4-tje, een prachtige presentatie folder of een selectie uit een catalogus met de speciale aanbiedingen van de maand, het zag er altijd prachtig uit en leverde vaak veel respons op. Met de opkomst van de elektronische communicatie via publieke platformen werd gedacht dat daarmee er wel een einde gekomen zou zijn aan mailingen per post.
- Besparen mailing per post
Niets is minder waar. Deze marketing tool is nog steeds volop in gebruik omdat men juist vandaag de dag daarmee weer een duidelijk onderscheid heeft met de eindeloze stroom van e-mails en sms-en waarmee inkopers te maken hebben. De mailing valt weer op maar ook daar moeten we besparen. Besparen op een mailing per post kan eigelijk alleen maar goed gaan als er specialisten die de weg kennen in de markt erbij gehaald worden. De besparing bereiken op een mailing vraagt een goede kennis van alles wat er bij zo’n activiteit gedaan moet worden.
Het kan dan ook niet genoeg benadrukt worden dat het geen zin heeft dit in eigen beheer te doen als men geen onderdeel is van een groot, waarschijnlijk wereldwijd opererende multi-national is. Die kunnen een besparing op de mailing per post nog intern bewerkstelligen door hun processen nog eens onder de loep te leggen. Maar wordt het dan een goedkope mailing zult u zich misschien afvragen. En heeft het wel zin om een goedkope mailing per post te doen? Zoiets wordt misschien wel meteen weggegooid door de ontvanger.
Op die wijze bedoelen we het woord goedkoop natuurlijk niet. Met onze interessante tarieven voor een mailing houden wij de kosten lager dan die onze collega’s u kunnen bieden. In die zin is het dus wel weer goedkoop, maar onze kwaliteit leidt daar nooit onder. Door deze interessante tarieven die wij voor een mailing per post berekenen houden we alleen maar de budgetten van uw marketing activiteiten zo laag mogelijk. Leuk toch? Wij leveren u professionele hulp als u een mailing wilt versturen. Dit levert natuurlijk een aanzienlijke kostenbesparing op. Geld wat u beter aan andere zaken kunt besteden die daarmee ook weer een stuk beter worden.
Verkeerd u als firma in de gelukkige positie dat de kostenbesparing in de mailing per post binnen het budget van de marketing groep kan blijven, dan kunnen daar weer andere activiteiten mee ontplooid worden die uw bedrijf wederom en misschien op een andere manier in de markt zetten. Met het besparen op de mailing verleent u zichzelf werkelijk een goede dienst. Nadat er vastgesteld is hoe de campagne er uit gaat zien hoeft u zich er verder ook niet meer om te bekommeren. Vanaf dta moment gaan wij voor u aan het werk volgens de letter van het contract wat opgesteld is om te besparen op de mailing per post.
Zoal wij op onze website ook nog eens uitleggen is datgene wat onze specialisten u al verteld hebben een realiteit. Door het jarenlang zorgvuldig bestuderen en uitwerken van de werkelijke behoeftes in de markt voor wat betreft het besparen op mailing kosten zijn wij in staat geweest een service aan te kunnen bieden die uniek is in deze sector. Besparen op mailing per post is wel degelijk een mogelijkheid en wij zijn de leiders in de markt op dat gebied. Daarmee hebben wij zeker gesteld dat een mailing per post ook in de verre toekomst interessant blijft.